THE POTTER

Sota aquest títol trobem un cuidat vídeo d’animació 3D sobre l’aprenentage significatiu.

La història ens situa en un taller de ceràmica on mestre i aprenent estan treballant i…

Hi ha força aspectes a destacar en aquest conte. Per exemple, les ganes d’aprendre del noi, la paciència del mestre, la confiança que deposita el mestre en el seu alumne, l’afany de superació, la constància, la paciència… i molts altres punts que podeu anar comentant tots vosaltres.

Crec que ara que estem acabant el primer trimestre és moment per a fer balanç de com han anat aquests primers mesos al centre educatiu i el vídeo que acabeu de veure pot ser un bon punt de partida:

  • Quin model de docent estic sent?
  • Com treballen els meus alumnes?
  • Els hi brillen els ulls davant les novetats que els hi aporto?
  • Com estic al centre educatiu?
  • Com em sento dins l’aula?
  • Què he après dels meus alumnes aquest primer trimestre?
  • Què han après de mi els meus alumnes?

Vinga, a seguir creant màgia!

Anuncis

Deixa un comentari

