Les dificultats de la lectoescriptura

Els dies 11 i 12 de novembre del 2011, l’associació PrisMa va organitzar les III Jornades sota el títol “Les dificultats de la lectoescriptura: intervenció i acompanyament“.

Hi vaig presentar la ponència: “Una eina per acompanyar alumnat amb dificultats de la lectoescriptura: el coaching

En aquesta ponència vaig exposar de quina manera el coaching pot aportar eines i estratègies als docents que es troben amb alumnes que tenen dificultats en la lectoescriptura. Com fer-los un seguiment, com animar-los a superar els seus obstacles, com acompanyar-los en la formulació d’objectius per a que vagin fent camí per anar solventant les seves dificultats. També vaig presentar recursos per als propis docents, què necessito quan em trobo davant d’un infant amb dificultats?, com fer-hi front?, quina ha de ser la manera d’apropar-m’hi?, quins aón els meus recursos?

Us deixo el vídeo de la ponència:

III Jornades PrisMa: Francesc Sedó from PrisMa on Vimeo.

2 pensaments sobre “Les dificultats de la lectoescriptura

Deixa un comentari

