Desconnectar per a connectar

Sota aquest títol hi ha un vídeo a Youtube d’un anunci tailandès. El vídeo convida a reflexionar què és el que cadascú prioritza, la gran pregunta sobre gestió del temps:

  • En què destino el temps que tinc?
  • Què és primer la màquina o la persona?
  • Tinc en compte els altres tant com vull?
  • Què prioritzo en cada moment?
  • Com comparteixo el meu temps?
  • Què faig quan em sobra temps?

Aquestes i altres preguntes són les que m’han sorgit en veure aquest anunci.

I a vosaltres, què us suggereix?

Deixa un comentari

