Em fa molta il·lusió explicar-vos que el divendres 11 de novembre, participaré en les III Jornades PrisMa: Les dificultats en la Lectoescritura.
La meva Ponència tractarà de com la metodologia coaching pot aportar eines al professorat que es troba davant aquesta problemàtica. Sovint dins l’aula, observem alumnes que no acaben de seguir la classe degut a les seves dificultats en la lectura. Què podem fer? Com els podem atendre millor? Com em posiciono com a docent?
El coaching, una metodologia que es basa en l’escolta i l’acompanyament, pot aportar estratègies per a que aquest tipus d’alumnat es senti millor, descobreixi quines són les seves fortaleses i les pugui explotar per a poder tirar endavant. A més a més, el coaching, responsabilitza a l’alumne del seu procés, li aporta eines per a que pugui desenvolupar un pla d’acció cap a la millora i el paper del docent serà el de donar suport i empenta per assolir aquest canvi.
Felicitats per la teva col·laboració! De ben segur que serà del més interessant! Ens hi veiem! Una abraçada.