Coaching i família

El passat dissabte, dia 21 de maig, vaig participar com a ponent en una taula de treball, en el I Congreso Nacional de Coaching y Liderazgo.

Ha estat una experiència gratificant, motivadora i de molt aprenentatge.

La taula en la qual vaig participar tractava sobre el tema de coaching i família. Hi vaig fer una presentació sobre com establir límits per a millorar la convivència familiar.

Aquí teniu la presentació:


4 pensaments sobre “Coaching i família

  1. Imma Ginovart

    Enhorabona, Francesc!

    Moltes gràcies per les entrades del teu blog, que sempre aporten idees i recursos interessants.

    Respon
    1. francescsedo Autor de l'entrada

      Hola Imma!!
      Moltes gràcies per seguir el blog. Per les Terres de l’Ebre esteu fent alguna cosa, algun projecte de coaching i educació?

      Respon
      1. Imma Ginovart

        El que jo faig és aplicar-ho amb els meus alumnes i en aquest sentit em va molt bé seguir el teu blog, perquè sempre hi trobo al·licients. Si et vols apropar al meu, de quan en quan hi deixo algun escrit (http://racodelacoach.blogspot.com).

        Una abraçada i felicitats.

  2. Marta

    Moltes gràcies Francesc per compartir aquest power tant provocador. Ara que et conec personalment, encara seré més seguidora del blog.

    Una abraçada i fins aviat

    Marta Guirao

    Respon

Deixa un comentari

